Organy podatkowe wykazują zrozumienie dla ogromu tragedii tysięcy polskich przedsiębiorców, poszkodowanych w powodzi. Są konkretne decyzje
Organy podatkowe wykazują zrozumienie dla ogromu tragedii tysięcy polskich przedsiębiorców, poszkodowanych w powodzi. Są konkretne decyzje
Blisko 50 sklepów z Grupy Eurocash zostało zamkniętych w wyniku powodzi. Najwięcej z nich działa pod szyldem Lewiatan
100 sklepów Rabat Detal poszkodowanych w powodzi. Operator przerzuca siły w najmocniej dotknięte regiony
Około 80 sklepów Żabka zostało zamkniętych z powodu powodzi. Sieć ruszyła z pomocą dla franczyzobiorców
Zespół ds. franczyzy przy rzeczniku MŚP może zostać powołany na nowo. Pomogło nagłośnienie sprawy? 18.09.2024. / 13:30
Carlsberg Polska ogłosił wsparcie dla najmniejszych sklepów i lokali gastronomicznych, dotkniętych powodzią. Trzeba się tylko zgłosić 17.09.2024. / 14:42
To koniec zespołu roboczego ds. franczyzy przy rzeczniku MŚP? Nie jest to dobra wiadomość 17.09.2024. / 13:13
Po sukcesie franczyzy Fit Cake w Polsce operator podbija Europę i ruszył w szeroki świat. Rozpoczyna działalność m.in. w Kanadzie
Firma Avon zachęca konsultantki do otwierania własnych sklepów franczyzowych. To oferta dla 146 tys. osób
Jak odpowiedzialnie sprzedawać alkohol i nie łamać przepisów? ZPPP Browary Polskie szkolą właścicieli i personel sklepów
Michał Kokoszkiewicz Małe sklepy czeka armageddon? Obroty placówek, które nie przystąpią do systemu kaucyjnego, drastycznie spadną
Fatalna informacja. Spada sprzedaż piwa i lodów w sklepach małoformatowych. Sprawdź, które kategorie produktowe napędzały sprzedaż?
Żabka z nowym programem dla przyszłych franczyzobiorców. Staną za kasą, by poznać realia prowadzenia sklepu
Pierwsza edycja plebiscytu na franczyzowego Superbohatera! Wyróżnimy najbardziej aktywnych i kreatywnych przedsiębiorców
Franczyzobiorca Odido: Stawiam na produkty, które sam wybieram i wiem, że sprawdzą się w moim sklepie
W I półroczu 2024 w Małym Formacie królowały używki. Ale najbardziej rosła inna kategoria produktowa. Zaskoczenie?
Od zielonej transformacji nie ma odwrotu. Czego chcą konsumenci, a co przewidują sprzedawcy i właściciele marek?